صفحات

۱۳۹۱ شهریور ۱۹, یکشنبه

آخرین جوابیه و درخواست اینجانب از دولتمردان آمریکا;(حمیدرضا ذاکری جاسوس وزارت اطلاعات)


امیدوارم که گفتگو و مصاحبه اخیر ذاکری و آقای سربی دست به دست هموطنانم هر چه گسترده تر منتشر شود که چگونه افرادی به ظاهر انسان و ادعای ایرانی بودن را یدک می کشند.
جناب ذاکری

در این گفتگو ادعای مشابهی و تهی از ارائه هر نوع مدرک و سندی  با تمام توان تلاش نمود تا خود را قلاده به گردن بیگانگان معرفی کند و با تحریک آنان جهت راه اندازی یک جنگ خانمان سوز که نتیجه ای جز ویرانی و نابودی ملت و مملکت را در پی ندارد. وبقای بیشتر نظام فرتوت و رو زوال را بدنبال دارد.
همان هدفی که حاکمیت تا به حال بدنبال آن است ولی هر انسان منصف و وطن پرست که عمق این گفته های تخیلی و سراسر از حقیقت را دنبال کند متوجه می شود که قلاده این شیاد بنام ذاکری که بر گردن دارد از جنس آل ولایت است که تمامی وطن پرستان را عامل تا این حد بی شرمانه معرفی میکند .

سه دهه نظام ولایت بدون وقفه با انواع روشهای غیر اخلاقی و غیر انسانی با ترور فیزیکی و شخصیتی و یا با پاشیدن تخم تفرقه این چنین بلایی بر سر مخالفان خود آورده که همگی شاهد و ناظر آن هستیم. حال پروسه نابودی وتخریب هنرمندان؛ شاعران؛ ترانه سرایان و خوانندگان که همگی سرمایه های واقعی این ملت هستند توسط این فرد کلید می خورد .
نظامی که دشمن اخلاق و انسانیت است چگونه شوهر زنی بنام شیرین عبادی شیرزنی که هستی خود را در راه برقراری و دموکراسی برای اجرای عدالت در طبق اخلاص و تقدیم به ملت خود و دیگر ملل نموده با تهدید و ارعاب در رسانه دولتی حاظر وادار به چنین گفته های تهی از حقیقت می نمایند.
حال چگونه از یک عامل سرسپرده آنان باید گلایه کرد . که تلاش به تحریک فرزندی که به گذشته پدرش افتخار و یک دهه از درون دخمه های ولایت تا آوراگی در خارج از پدر و فرزندی که همسنگر یگدیگر بوده و او را خطاب می کند که بیا بگو پدرت یک جنایتکار است .
شرم بر تو و جناب سربی! مسئول اطلاع رسانی چنین پروژه ننگینی را بعهده گرفته است .
بحث من با اندک فریب خوردگان غربی و دولتمردان سیاسی و نظامی ؛ امنیتی  آمریکاست که چرا در برابر چنین فردی فریبکار ؛شیاد بنام ذاکری سکوت نموده اند .
اگر پدر من و دیگران چنین هستند که این فرد ادعا میکند . و می گوید که شما (آمریکا) با قاتل فرزندان خودتان بنام امان مشایخی سالها ارتباط تنگاتنگ داشته و با وی وارد مذاکره ؛معامله و امتیاز دهی چون دریافت دلار و انتقال فرزندش به آمریکا و معاف نمودن وی از هر نوع مجازات نموده اید .
او رسما اعلام میدارد که اگر من دروغ می گویم که مشایخی یک جنایتکار است با سی آی ای ؛پنتاگون ؛ اف بی. آی تماس بگیرید.
چرا در برابر این فرد یاوه گو سکوت نموده اید !? و چرا وی را به پای میز محاکمه نمی کشانید تا اسناد و مدارک ادعایی خود را تحویل دهد . یا اینکه دست شما هم در این جام خونین آل ولایت است تا مبارزان و وطن پرستان را چنین زمین گیر نمایید.
او می گوید من را بنام پویا می شناسد . حال او می گوید من پویا نیستم رضا هستم چون در این مسئله کلیدی و دیگر ادعاهای خود در ارتباط با وزارت اطلاعات بدام افتاده ؛ در حالیکه اینجانب از بدو تولد ؛مدرسه؛ دانشگاه هرگز فردی بنام پویا مرا صدا نزده !!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر